Retouren en Service

Bent u toch niet tevreden over uw product of is uw product beschadigd aangekomen?
Dat vinden wij vervelend en willen we graag oplossen.

Lees hieronder hoe u uw product kunt retourneren of omruilen. Kort samengevat:

-       Bij Solits heeft u 1 jaar garantie op de producten

-       U heeft na ontvangst van het product 14 dagen bedenktijd

-       Product retourneren? U betaalt alleen de retourkosten. Wij regelen voor u het transport.

-       Product omruilen? Indien voorradig, sturen wij u het nieuwe product direct toe.

-       Ontvangt u een beschadigd product? Ook dat lossen we direct op.

Garantie

Op al onze producten bieden wij 1 jaar garantie. Heeft u een defect aan uw product? Bel of mail ons en we lossen het voor u op.

Bedenktijd

Is uw sokkel bij nader inzien niet naar uw zin?
U heeft 14 dagen bedenktijd om uw product (in haar originele staat) alsnog te retourneren.

Retourneren? Gebruik het herroepingsrecht formulier*

Is het product niet naar uw zin en wilt u het product terugsturen? Dan kan u binnen een termijn van 14 dagen na dag van ontvangst van het product de aankoop ongedaan maken.

Dit kunt u doen door ons hiervan op de hoogte te brengen, bijvoorbeeld door  dit herroepingsrecht formulier in te vullen en aan ons terug te sturen naar info@sokkel.nl of Solits, Linnewever 5, 2292 JG, Wateringen. Nadat u ons heeft laten weten de aankoop te willen ontbinden dient u de producten uiterlijk binnen 14 dagen aan ons te retourneren.
 

*Uitzondering!
Bij artikelen die voor u op maat gemaakt zijn, is herroeping niet mogelijk. Is er schade ontstaan door ons toedoen, dan maken wij graag met u een afspraak om deze schade te herstellen.

Mijn geld terug

Wij betalen het bedrag waar u recht op heeft terug op het rekeningnummer waarmee u de betaling heeft gedaan. Wilt u het op een ander rekeningnummer ontvangen, vermeld dit dan duidelijk op het herroepingsrecht formulier. Wij betalen het bedrag binnen 14 dagen na ontvangst van de geretourneerde producten.

Bent u een particuliere klant? Dan ontvangt u bij een retourzending het gehele bedrag wat u aan ons betaald heeft om het product te ontvangen retour. Daar gaan de retourkosten die gemaakt worden om het pakket bij u op te halen vanaf. Deze kosten zijn gelijk aan de verzendkosten welke op onze website terug te vinden zijn. Uiteraard mag u het product ook bij ons terugbrengen in Wateringen waardoor u deze kosten uitspaart.

Bent u een zakelijke klant? Dan ontvangt u de kosten voor het artikel retour exclusief de verzend- en retourkosten. 

Hoe verpak ik de sokkel voor retourzending?

Wij vragen u het product in de originele verpakking terug te verpakken.

Omdat het verzenden van sokkels een vak apart is en wij hier reeds 10 jaar ervaring mee hebben, willen wij graag de verzending voor u overnemen om te zorgen dat de bestelling in haar originele staat retour komt. Nadat wij uw herroepingsrecht formulier hebben ontvangen maken we met u een ophaalafspraak.

Kan ik een product omruilen voor een andere maat, kleur of materiaal?

Ja dat kan. Indien u een product uit ons basis assortiment besteld heeft, kunt u deze kosteloos omruilen voor een ander product uit dit assortiment. Helaas kunnen wij op maat artikelen niet terug nemen.

Het product is beschadigd aangekomen, wat nu?

Ondanks dat we onze producten met de grootste zorg verpakken en verzenden, kan het voorkomen dat er toch schade ontstaat tijdens transport. Wij willen dit zo snel en goed mogelijk oplossen. Daarvoor hebben we uw hulp nodig!

Indien het pakket beschadigd bij u aan kwam, hopen wij dat u melding heeft gemaakt bij de pakketbezorger bij het noteren van uw handtekening bij het in ontvangst nemen.  Wij vragen u foto’s van de beschadigde producten en (indien mogelijk) van de verpakking te maken en naar ons te e-mailen. Belt u ons, of mailt u ons vervolgens om de situatie te bespreken. Wij bieden u direct, of binnen een dag een oplossing aan.

Vragen?

Twijfel niet om even te bellen 0174-881688 of te e-mailen; info@sokkel.nl