Heeft u een klacht over een product van Solits of over onze dienstverlening?
Dat vinden wij vervelend en willen we zo snel mogelijk naar tevredenheid oplossen!
Wij zouden het op prijs stellen als u ons per e-mail of telefonisch laat weten waar u niet tevreden over bent. We hopen dan direct met een passende oplossing te komen.
Is uw klacht na een eerste contact met één van onze collega's niet verholpen? Wilt u dan zo vriendelijk zijn uw klacht schriftelijk (per email of per post) bij ons in te dienen. Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en klantnummer of bestelnummer naar:
Solits B.V.
Linnewever 5
2292 JG Wateringen
Nederland
info@sokkel.nl
Zodra we uw brief hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging.
U ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie.
Indien u als zakelijke klant niet tevreden met de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel.org (www.thuiswinkel.org).
Als consument kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).