loading spinner
Totaal (excl. BTW): € 0,00

Solits blijkt een monowinkel te zijn.

- Categories : new

Alweer 10 jaar geleden besloten wij ons puur en alleen op sokkels te richten. We zagen toen dat er wel meubelmakers waren die houten sokkels maakten of steenhouwers die weleens een granieten sokkeltje maakten. Maar er was niet één plek waar alle soorten en maten bij elkaar kwamen.
Soms slaat de twijfel toe: moeten we ook niet uitbreiden met presentatiemiddelen op wanden of bloempotten aanbieden omdat onze klanten daarnaar vragen. Tot nu toe kwamen we steeds tot de conclusie: schoenmaker blijf bij je leest. En nu blijkt dit een duidelijke trend te zijn: superspecialiseren.

Ook wij zagen dat we met het bundelen van de producten er nog niet waren. Steeds opnieuw proberen we ons verder te specialiseren. Want onze klanten willen steeds wat nieuws. Zij zoeken steeds nieuwe mogelijkheden om hun producten of de producten van hun klanten in de spotlight te zetten.

Vorige week stonden we op de Retail Design Expo in Londen. Daar werd onze specialisatie enthousiast ontvangen. De ontwerpers, winkelinrichters en contactpersonen van grote merken zijn steeds op zoek naar innovaties op het gebied van productpresentatie. Onze presentatiezuil met  beschermkap waar miniscule LED spotjes in zijn verwerkt, was erg in trek. Het product komt vol in beeld; er staan geen spotjes in de weg en toch wordt het product volledig uitgelicht.

We zijn weer gesterkt in onze koers: we gaan door met onze (digitale) monowinkel.

 

Bron: http://www.retailwatching.nl/formules/artikel/3eJs4AagSo2iFSwLjG5V_g-2/waarom-de-monowinkel-in-opkomst-is.html

Share this content